tiistai 10. maaliskuuta 2015

YSTÄVÄN HALAUS PEITTOPROJEKTI

Paljon kerätään kaikkiin eri kohteisiin ja itse ajattelin tehdä pienen pyynnön myös =) Eilen palasin juuri kuntoutuksesta ja siellä kuunneltuani tovereitani mieleeni tuli että tekisin jokaiselle seuraavalle viimeiselle kokoontumiskerralle torkkupeitot isoäidin neliöistä,mutta heitä on seitsemän ja aikaa puoli vuotta ja minulla ei muiden töiden ohella aika riitä että saisin varmasti kaikille valmiiksi,ja niinpä halusin kysyä että jos joku haluaa auttaa minua ilahduttamaan näitä minun kuntoutuskavereita joista suurin osa vakavastikin masentuneita ja tarvitsevat piristystä ja väriä elämään sillä ryhmästä minä ainoa joka tekee käsitöitä ja mummonneliöitä siellä virkkasin ja niitä katsellessa puhetta tuli kuinka piristävä sellainen peitto olisi jos osaisi tehdä ja siitä ajatus lähti =) yksikin pala auttaisi aina saamaan minun projektiani saada lämmin ja konkreettinen ystävän halaus muistoksi heille viimeiselle tapaamiselle <3
 
Tällä tekstillä kerron aika paljon minun saamastani ideasta jonka julkaisin Facebookin Vilkasta virkkausta ja Virkkaus ryhmissä.ja sain niin paljon kommentteja ja lupauksia palojen tekijöiltä että yllätyin kuinka paljon
 ihania ihmisiä löytyy ja olen ajatellut että jos kiinnostusta ja resursseja riittää jatkan projektia näiden 7.n peiton jälkeen lahjoittamalla peittoja muillekin masennuksesta kärsiville.
Tässä blogissa näin alkuun kerron näiden 7.n peiton valmistumisesta että halukkaat voivat seurata tämän projektin etenemistä =) Linkitän tietty tämän blogin FB. n ryhmiin myös jossa nuo monet Ihanat auttavat kädet ovat jäseninä.<3 
Ylimmäisen kuvan palat olen virkkaillut viikonlopulla ja sydänpalojen tarkoitus on olla neljännellä kerroksella keskellä lähellä sydäntä. Kukin väri taustassa on heidän lempivärinsä.Kokoilen peittoja tyttärieni Mian ja Kirsin kanssa ja luovutan peitot 31.8 2015 7.lle Ihanalle ja Sydän täynnä kultaa (vaikka murusina nyt) oleville ihmisille. Peittoja luovuttaessa kerron kuinka moni on heidän Halipeittojen takana.
Itse sairastan myös keskivaikeaa masennusta ja sosiaalisten tilanteiden paniikkihäiriötä ja minulle paras lääke on saada tuottaa toisille hyvää mieltä ja Rakkautta <3
Toivon että saan laitettua tässä blogissa kommentoinnit paikalleen mutta jos en nyt onnistu pyydän huomenna tytärtäni apuun . 
Viimeiseksi tälle illalle kuvat neliöista jotka eilen ja tänään saanut aikaiseksi 
 
Käykää seuraamassa peittojen matkaa paloista peitoiksi ja kenties luovutukseen (en voi luvata sillä se yksityisyys painaa paljon ),kommentoikaa kun saan asetukset kuntoon. Kiitos <3 tätäkin kautta kaikille ahkerille käsille <3

2 kommenttia:

  1. Kaimani hyvää projekia pitää ilman muuta kannattaa!! "Kokonaisia kaimoja" enää olla kun otin eron myötä tyttönimeni takaisin. Laitako osoitteessi mulle spostiini seijasiskon@gmail.com.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)